fredag 6 februari 2009

Jag har hittat världens vackraste bild på mormor!
En riktig pingla, fast hon ser lite allvarlig ut.
Men det var nog högtidligt att gå till fotografen.
Jag skulle tro att kortet är taget ca 1930 nån gång.
Visst är hon fin.


Vår lilla Molly som jag så ofta klagar på, hon har skött sig hur bra som helst idag. Hon ställde glatt upp på en bild i skogen. OK, jag band fast henne i ett träd, men det hade jag inte behövt.


Alla hundar som hon såg viftade hon på svansen åt. En riktig solskenshund, eller hur. Om någon undrar så regnar det, därav de konstiga stripiga öronen.



Och så är det fredag igen. Som vanligt, tycker jag!


Jag tror att vår port blev utbytt idag, så nu blir det riktigt spännande i natt. Vad händer i huset? Vad sk dom hitta på den här helgen. Följetongen den fortsätter nog.


Inga kommentarer: