torsdag 26 februari 2009










Nu får det vara slut med "tillfälligt avbrott".
Jag har tagit mig ledigt från bloggen för att det har varit mycket med Annelis flytt.
Vi har packat saker och vi har nu flyttat hela köret. Oj, oj, vad mycket grejor. Självklart undrar jag om alla har så där mycket saker och kläder. Jag förstår inte när hon skall använda allt. Fast nu måste hon sortera och kasta, annars får hon bo i en sopsäck. Så alla ni som är i Annelis storlek: bevaka era intressen. Där finns kanske många godsaker till skänks.
Det absolut jobbigaste var nog att flytta ut alla grejor. Hiss finns ju , men den är ju så liten. Ingenting får plats där utom nån kartonger som står uppe på varandra. Så allt fick bäras ner 4 trappor.
Men från att ha bott i en fyrkantig lägenhet, så har hon nu en liten "rund" lägenhet.
Med rund menar jag runda burspråk i rummen och en rundad köksvägg. Urgullig. Man känner den runda känslan direkt innanför dörren. Och som extra bonus en balkong.
Jag tror det här kommer att bli toppen för dottern, bara hon gör sig av med lite kläder.

Inga kommentarer: