torsdag 26 mars 2009


Visst var den bedårande?
Nu har vi äntligen köpt en radio till oss.

Härligt att få lyssna till lite bra musik, tyckte sambon och jag.

Vi hittade Radion och kärlek uppstod när vi såg varandra.

Det fanns bara ett demoex. kvar, men vi kunde ju inte lämna den lilla godingnen till Radio ensam. Vi klippte till och köpte med oss den hem. Väl hemma så skulle jag läsa bruksanvisningen och till min häpnad så fanns det ingen manual på svenska. Efter mycket tragglande så löste jag det problemet och fm-radion funkade. Då var det bara CDn kvar och ner med en cd och vad händer!

Jo den spelar ca 30 sek. Sen är den tyst. Jag gör om det igen och samma sak händer. Byter CD, men det är lika som förut. Det var bara att packa ihop den lill godingen, åka till Länna!

Dom tog tillbaka Radion och nu står vi helt handfallna!

Vart tog den lilla röda Elvis -radion vägen!

Alla som såg ut som vår lilla var slut!!

Inga kommentarer: